CCC

Idag vi till CCC med turism gruppen:)
Det var skoj men de var såååå mycket folk i början, asså huset är jättestort men ändå fick man trängas jätte mycket.
Och när man åkt upp med rulltrappan så fick man inte ens plats på våningen:D

Men jag hittade tre saker som jag gillade

  • Diabetesbandet ( skänka pengar till diabetesfonden jättebra!)
  • Makeup jerk ( bli sminkad och få tipps)
  • Blå berättelse ( att barn får ge ut berättelser)
    Vilken tyckte ni var bäst?
    Efter det gick jag Bella och Jennifer till netto där det var exta pris på skor hehe. 
    Å ett par röda converse blev det:D
    Efter det har jag och Jennifer pluggat matte, prov imorn;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0