LÖrdag :D

Idag hade jag tänkt att sova ut men 09.09 stog klockan på när jag var vaknade:P

Vid halv två åkte jag till Moa för att räkna matte.

Hehe de e bra när man kan få hjälp utav någon som räknat matte B och som kommer i håg :)

Nu har jag i alla fall tagit tag i matten, men har sååå mkt mer att räkna och nu e klockan sent på kvällen.

Jag och Bella drog ner till gymmet sen.

Haha på en lördagkväll, detta betydde att vi var typ ensama bara en till var där så då vågade vi gå till biffavdelningen. (alla starkas avdelning)

Jag är inte stark så tar inte alls lika mkt vikt som de andra tar.

Varför ska man ta typ 60 kg :S

Crosstrainer är så mkt roligare:D

I dag var de earth hour.
 Då man ska stänga av allt som har med ström att göra jättebra för miljön!

Kom i håg att ställa fram klockan vid 02.00 i natt :)

Det hade jag helt glömmt bort då var de bra att mamma påminde mig:D

Nu ska jag lyssna på

http://www.youtube.com/watch?v=Md1w8o8NjpI&NR=1

<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0