Täppa ;)

Lägger upp lite bilder från sportlovet, då vi var till våran stuga.
Det var meningen att vi skulle åka skidor där men haha vi tog med fel skor, men jag testade de andra å max 30m kunde man åka innan pjäxorna gick upp.
Så det fick bli en fin vinter promenad ner till tyskarna:)

Camilla& Tusse




Dasset



Tusse vid sin bur



Tusse går mot våran mat




Men jag räddar maten haha



Så här ser stugan ut som heter Täppa


Pjäxorna som vi tog med fel par;P



hehe tog ett  coolt kort vad händer här tro...
ingen krock som det ser ut som



Eftersom stugan är på landet är det inte lika nära till grannarna som det är i en stad:p

Så när vi tog oss en promenad ner till tyskara, då fick vi se detta.

De hade lagt ut en massa mat till alla möjliga djur.

På bilden kan man se djurspår , inte lite!


Jag tog inget kort när det var ljust ute men när vi kom fram var det mer än en halv meter hög snö:p
Så då hade pappa en del att skotta.
För när jag skulle skotta gick det bara liite långsammare.
Syns inte jätte bra men man kan se lite, att det var hög snö.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0